woensdag 26 juli 2023

Levering Programma Roukama

Op Bestelling Leverbaar via Roukama


Japparts het meest complete motoronderdelenhuis van Nederland



Wij hebben in onze winkel voornamelijk slijtage en vervangende onderdelen uit voorraad leveren maar onze bronnen zijn groot, er is zo enorm veel keuze dat we dat alleen maar op speciale bestelling kunnen leveren.

Hieronder zie je een samenvatting van wat wij kunnen leveren, je kunt op de afbeeldingen klikken om direct naar het programma en/of de catalogus van onze leveranciers te gaan, je ziet ook vaak de adviesprijzen wat wij zover mogelijk is afronden naar een lager bedrag.

Elke leverancier gebruikt artikelnummers dus die heb ik dan nodig of een link naar het onderdeel waar je interesse in hebt.

Brand voor Bikes is een leveranciers van oa Highsider en IXIL



Parts Europe heeft een enorm programma,
je kunt de catalogus online interactief bekijken


 
MCS heeft tegenwoordig ook een vrij breed assortiment voor Japanse motorfietsen,
 dus niet meer alleen Harley Davidson



Burchard Highway Hawk,
een bedrijf met veel Custom onderdelen en eigen productie in Duitsland



Wij kunnen ook vrijwel alle originele onderdelen leveren op speciale bestelling zolang het nog gemaakt wordt, met veel specifieke onderdelen hebben wij wel je hulp nodig de juiste te bestellen

Om mij mee te helpen met het maken van een redelijke prijs heb ik de onderdeelnummers nodig.

Met deze kan ik een aanbieding maken, ik heb onderdeel nummer(s) nodig omdat ik anders handmatig elk nummer los moet intypen bij de importeur en jij weet beter als ons welk onderdeel je precies nodig hebt.

Via bv www.partzilla.com of www.cmsnl.com kun je de nummers vinden en zien of het nog leverbaar is, is het daar niet leverbaar kunnen wij het ook niet origineel leveren dus moeten wij kijken naar alternatieven.

Hier staan voorbeelden van onderdeelnummers zoals ik ze dan nodig heb, kopieer en plak aub tekst en cijfers in een email en stuur mij die via ons contact formulier(klik op de afbeelding hieronder)

Klik hier voor meer info over originele onderdelen






  
Hou er aub wel rekening mee dat dit voor ons en jou onder speciale bestelling valt, eenmaal betaald en besteld kan het niet meer geannuleerd worden en kan het ook niet retour genomen worden.

Als je daarmee akkoord kan ik dat voor je regelen .

Ik kan je dan een betaalverzoek sturen, deze kan ook in de spam terecht komen dus hou die ook in de gaten aub

Of wat voor beide nog makkelijker is, ik maak het als 1 product online aan zodat je deze daar kunt bestellen en betalen en is het voor onze winkel ook duidelijk wat er besproken is.



Levering Programma Roukama

Op Bestelling Leverbaar via Roukama Wij hebben in onze winkel voornamelijk slijtage en ver...