Roukama Service

Service en helpdesk
In deze pagina staan alle tips, links, hulpmiddelen en andere belangrijke zaken Tegenwoordig is in veel bedrijfstakken service ver te zoeken. Wij proberen dit toch anders te doen. Binnenkort komt de techniek pagina ook in een nieuw jasje, nog lang niet alle pagina´s zijn klaar dus kijk regelmatig even rond in onze site.

Bestellen

Er zijn diverse manieren om bij ons iets te bestellen; via Internet in 1 van onze webshops, via email, of gewoon aan de balie. Telefonisch is dit helaas niet meer mogelijk.

Klik hier om naar een overzicht te gaan van onze webshops

Bij bestellingen via Internet zorgen wij ervoor dat indien je 2 bestellingen doet je niet 2x verzendkosten betaald, je kunt het natuurlijk beter even melden bij opmerkingen.

Betalingen

Je kunt bij ons op vrijwel alle manieren die beschikbaar zijn betalen. Via Internet hebben wij Betaling door overschrijving vooraf, Online betalen via diverse betaalmogelijkheden of eventueel betalen a contant bij afhalen in onze winkel dagelijks tussen 10:00 en 18:00 


In de winkel kun je buiten kontant ook via pin betalen.

Het bezorgen van een pakket
Wij werken met DPD, DHL en Postnl om al onze bestellingen te verzenden. Het is zeker niet altijd het meest voordeligste maar wel de snelste met thuisbezorging en omdat er overal afhaalpunten zijn heb je ook altijd de mogelijkheid om het pakket bij het dichtstbijzijnde punt zelf af te halen. 
Note: Wij hebben helaas geen invloed op het vervoer of afleveren van de zending.
Track & Trace
Na verzending zou het pakket er binnen 2 dagen moeten zijn, zo niet dan hebben DPD, DHL en Postnl een handig systeem om het pakket te traceren. Via deze link van Track & Trace DPD of Track & Trace Postnl kun je zo zien wat de status van het pakket is. Note: Wij hebben helaas geen invloed op het vervoer of afleveren van de zending. Klachten over bezorgtijden nemen wij na 5 werkdagen in behandeling.
Garantie perikelen
Alle artikelen vallen onder de gebruikelijke garanties van de fabrikanten. 
Mocht uw artikel beschadigd of defect zijn, dan kunt u het artikel binnen 7 dagen aan ons retourneren. Voorzien van een duidelijke omschrijving van het gebrek. Om het artikel aan ons te retourneren kunt u contact met ons opnemen via ons contactformulier.
Privacy beleid
Om bestellingen, die via internet bij ons worden geplaatst, goed te kunnen uitvoeren, hebben wij enkele gegevens van je nodig zoals: (naam, adres, postcode, woonplaats, land, telefoonnummer en e-mail adres). In de webshop op de site word naar deze gegevens gevraagd.

 Wij gebruiken deze gegevens uitsluitend intern!
Retour zenden.
Natuurlijk kunnen ongebruikte artikelen retour, uitgezonderd speciaal bestelde artikelen en electronica. 
Neem ten aller tijden eerst contact op met ons om de retourzending goed te keuren.


 Zorg er ook voor dat er voldoende postzegels op het pakket zitten(Tip op het postkantoor weten ze exact hoeveel porto erop moet)
NB wij weigeren ongefrankeerde pakketten! 
Retour zendingen zijn altijd op kosten van de klant met uitzondering dat als het een fout van ons betreft, wij storten dan de betaalde kosten terug op je bankrekening via het betaalsysteem of verrekenen dit met de nieuwe bestelling.

Reviews van Klanten



Ben je ontevreden laat het dan mij aub weten zodat ik een kans heb iets op te lossen!
Algemene Voorwaarden
Ook wij hebben die, je vindt deze hier.


Levering Programma Roukama

Op Bestelling Leverbaar via Roukama Wij hebben in onze winkel voornamelijk slijtage en ver...